Allmänna villkor
Priser, avgifter & betalning
Vid beställning via hemsidan gäller de priser som anges på hemsidan. Priser anges i svenska kronor och är inklusive moms. Priserna inkluderar inte betalnings- och fraktavgifter, som anges separat.
Du kan bara betala på de sätt som anges på Sajten.
Retur
Du har som konsument rätt att ånga ditt köp inom 14 dagar efter att du mottagit tavlan. Från dagen konsumenten meddelar att köpet är ångrat har konsumenten 14 dagar på sig att skicka tillbaka varan.
Så länge inte tavlan blivit skadad under leveransen till kunden (och det då gäller en reklamation) så är det kunden själv som betalar för returfrakten. Då är du som kund välkommen att kontakta mig via mail (lailajh@hotmail.com) för vidare uppgifter.
Enligt allmänna reklamationsnämnden (ARN) är vi som företag ansvariga för varan vid returen från det att konsumenten lämnat den till transportören. Konsumenten kan alltså inte hållas ansvarig om varan skadas eller försvinner under transporten, såvida konsumenten inte varit vårdslös genom tex. otillräcklig paketering eller felaktig adressering. Då kan vi tyvärr inte acceptera returen.
Då tavlorna är ömtåliga är det viktigt att de paketeras väl. Vi rekommenderar att du sparar den kartong och bubbelplast som vi skickar tavlan i och använder samma under returen.
När vi mottagit din retur och kan kontrollera att tavlan är oskadd får du din återbetalning på samma sätt som du först betalade varan.
Reklamation
Om tavlan skadats under leveransen vill vi be dig att fota skadan både på paketet och på tavlan. Skicka bilderna och ditt önskemål om en reklamation via mail (lailajh@hotmail.com) inom 14 dagar från det att du mottar tavlan, så kontaktar vi dig angående hur vi tar frågan vidare. Vi står givetvis för både fraktavgifter av en retur och en full återbetalning.